PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 8 Ogos 2011

GILA..bayang??

Assalammualaikum. adehh.. i just done my homework!!!!!!!!! lately ni memang aku selalu tido lambat.. tak tau la kenapa.. macam.. tak ada mood nak tidur.. hehe~ **perlu mood kah utk tido?? haha.. aku memang suka merepek..

aku tak tau la.. kenapa hari ni.. aku asyik senyum je kat sekolah.. oh, i mean.. yesterday because now, already 12.12 AM~ dari pagi.. sampai la balik sekolah tu aku asyik senyum jee. sambil jalan nak pergi publicphone pun aku senyum sorang2.. masa perhimpunan tadi pun.. aku senyum sorang2.. with no reason.. sampai abit tegur,

kau ni dah gila kE?

 eh eh eh!! aku rasa ada reason kott!! tapi.. rahsia la.. takmo cerita.. malu~ **tgh senyum lagi ni...

so, aku mengisytiharkan bahawa, nur amalina telah gila bayang. sebab dia senyum sorang2

DANGER!!


 ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget