PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 31 Julai 2011

RAMADHAN KEMBALI LAGI..

Assalammualaikum. korang sume pe kabaR? wahhhh!! esok dah puasa la weyh!! first sekali, aku nak ucapkan selamat menyambut ramadhan kepada semua umat Islam yang sedang membaca entry ni.. so korang sume, jangan tinggal pose oke kecuali yang kalau MISS P datang kunjung korang.. ngeeee~

bila tiba bulan ramadhan ni.. perkara pertama yang aku akan fikirkan ialah.. abang aku.. kenapa?? sebab dia pergi dari hidup aku pada bulan ramadhan. jadi, aku harap sangat.. kalau ramadhan dan syawal tahun ni, along akan pulang.. sambut sama dengan keluarga kami. since umur dia sekarang ni dah 19 tahun, aku bet dia mesti dah berani jalan jauh.. itupun kalau dia ingat kami la... aku harap sangat along balik dalam keadaan yang sangat baik..

rasanya.. dah 11 tahun dia pergi.. urfff~ rindunya kat dia.. apalah rancangan Allah agaknya ye.. kalau la ramadhan tahun ni dia kembali, pasti saat ni jadi saat yang paling bermakna sekali.. tapi.. macam yang aku cakap tadi... it've been 11 years.. aku sendiri tak pasti.. kat mana dia.. bagaimana keaadaan dia.. dan.. dia hidup lagi ke tak... hurm.. along.. i miss u so much~

AIR NYIUR AIR KELAPA MUDA,JATUH TUMPAH KAT WAYAR LETRIK.ESOK RAMDHAN JANGAN LA LUPA,JANGAN LAK BUAT2 GASTRIK!
~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget