PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 7 Julai 2011

PADA SESIAPA YANG JEMPUT AKU UNTUK SEGMEN DAN GA

Assalammualaikum. aku nak minta maaf. kepada sesiapa yang ada jemput aku untuk segmen, GA atau ape2 je la kan melalui shout box atau komen.. atau email.. aku ta dapat nak join buat masa sekarang ni.. my mind is at zero point~ tak dapat nak fikir apa.. yang aku dapat fikirkan sekarang ni ialah... esok aku nak pergi sekolah!! cewaahh!! macam bagos jE! haha~ tak la.. esok ada benda spesial sikit kot.. tak sabar nak pergi sekolah.. ngeee~ again, aku minta maaf oke.. rasa bersalah la jugak sebab korang dah jemput kan.. siap masuk sini hantar undangan lagi..

  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

3 ulasan:

zahidah seran berkata...

awak, akak tak join follower 100 seminggu apa ke nama tu. hehe. awak salah terjah kot.
btw: benteng is nama manja untuk gerai yang bebudak uitm segamat panggil =)

Aija berkata...

hah masih panggil benteng ker?? wah dah dekat 10 tahun tinggal kan uitm segamat.

Tanpa Nama berkata...

Haha, kte pon kdg2 mls nk join :]


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget