PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 8 Jun 2011

AKU KEMBALI WEYH!!!

Assalammualaikum. weyh korang pe kabar? sihat? dah makan? dah minum? dah buang? hehe~fuhhh~ lama gila kot aku ta on9 kan? ada lah lebih kurang 2 minggu kan? hehe~ biasa la.. orang bz. sekarang ni aku dah jadi CEO kat syarikat rumah sendiri dah.. haha~ nenek aku takde lah weyh! dia balik kampung.. so.. i'm the boss!! haha~ amik kau!

erm.. mampus la aku nak BW bnyk2.. yang dekat shoutbox tu dah berderet~ tak masuk email lagi. tadi bukak email aku.. haaa.!! 46 msj weyh! bocor mata aku nak baca semua tu~ last2.. delete je.. wuahaha~ jahat3~ tapi.. ada aku kesaH?? nasib lah.. aku malas nak baca~ so.. kosong dah inbox aku.. bagus!

bukak pulak fesbuk aku.. perghhh~ **mcm malas je nak cer.. hehe~ so.. _the end_
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget