PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 25 Jun 2011

11 TAHUN TAKKAN CUKUP!

Assalammualaikum..

taburan bintang menyerlahkan cahyanya,
buat aku terimbau saat bersama dia..
memecahkan hening hari dgn gelak tawa
saat itu, walau luka sedikitpun ta terasa..

malam ini adalah malam yang sama..
malam yang mencuri kenangan kita..
malam yang menghapuskan segala tawa
malam terakhir antara kita..

bagai tak terasa usia perpisahan ini,
selama 11 tahun kau berjalan pergi..
entahkan mungkin kembali..
kami di sini sentiasa menanti..

along a.k.a fitri
miss u long!
bila la ko na balik sini bang oii~
11 tahun tak cukup nak buat aku lupakan kau as my brother.. walaupun ko bukan abg sebenar aku.. but u r the greatest bro i ever had!! hope ramadhan nanti ko balik.. sebab dulu.. kau pergi time ramadhan.. aku akan ingat sampai bila bila pun aku akan ingat.. waktu yang perit gila tu!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget