PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 1 Mei 2011

GENG BLOGGER ADA TEMPAT CHAT MACAM FB?

Assalammualaikum.. lagi sekali aku ketinggalan zaman.. ape dia??wuarghh@ dah berbulan aku guna gengblogger.com, baru sekarang aku tau tempat tu ada aplikasi utk chatting.. alah.. yang macam kat facebook tu la.. tak percaya pergi lah tengok.. best pulak.. kat sini lah engko boleh dapat ramai lagi kawan blogger... syok2! haha~

p/s : tak tau lah kenapa sejak akhir2 ni, aku tak tau apa2 berita terkini.. atau lebih tepat lagi aku cakap.. aku tak tau apa yang dah jadi.. haishh~ nama je guna internet... memang lah kau ni lina.. ketinggalan zaman.. pasal gengblogger.com ni pun aku tau bila ada orang tegur aku kat situ guna aplikasi chatting ni.. haishh~ siapa??

basah kuyup

KLIK JE UTK LIHAT BLOG TU! huhu~

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

2 ulasan:

KakiLebar berkata...

laa,baru tau eh?..pasni bleh chating kt situ..cari kawan2 baru..ahaa

KakiLebar berkata...

thx eh for the link~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget