PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 22 April 2011

LETAK GAMES DALAM BLOG

Assalammualaikum! pernah tak korang manfaatkan bar warna pink kat bawah blog aku ni?? apa? tak tau.. haha~ takpe la.. tak kesah pun.. cuma aku nak bagitau.. yang aku.. baru perasan.. dalam blog aku ada game.. maksud aku.. kat bar warna pink kat bawah ni, ada game.. cube lah try main.. ** icon dia sebelah icon share **bentuk macam game control..

kalau bosan2 boleh la aku main~ takyah pegi web games segala...


KLIK GAMBAR UTK BESARKAN

p/s : kalau korang nak gak.. click je icon kat sebelah --> hujung sekali~


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

Prince Halilintar berkata...

wahh..dlm blog pon blh men game eh..nice.

salam kenal dari prince halilintar =)

G3-lina berkata...

salam knal...

akubiomed berkata...

Bagus nih untuk mengurangkan bounce rate pada blog


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget