PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 21 April 2011

BILA AKU TENGOK SHOUT BOX???

Assalammualaikum~ perghhh~ presentation kat kelas els tadi.. aku kene wat la.. adoi.. baru nak 'padan muka' kat linda n abit sekali U turn kat aku lak.. aishhh~ so.. aku kena la present depan depa suma.. tebalkan muka dan akhirnya.. aku berjaya walaupun ada perkataan ' err' 'aaa' atau 'erm' dalam penerangan aku tadi.. ye r en.. dah la BI aku broken gila~ adoii~ tapi.. teacher rachel kata... 'Good job lina..' wuarghhh~ terharu... haha~ **gedix plus plus



erm.. back to the topic.. bila aku tengok shoutbox?? bila? bila? bila??

**bila2 masa yang aku suka la.. ngeee~ ye,, aku usha SB bila aku nak tgk.. tapi, aku balas kunjungan dorang ni bila aku ada masa la.. macam sekarang ni, masa aku sangat sangat singkat. jadi, aku terpaksa tangguh dulu.. tapi korang toksah risau noh.. sebab... aku dah tanda dah takat mana yang aku lawat. kalau tak caya, p check kat SB aku.. ada tanda macam ni..


'lina : -------------'

Tu maknannya.. aku dah lawat dah blog yang sebelum tu... senang sikit. nanti takda la aku terkejar2.. bukannye aku ni memilih.. tapi.. aku takda masa... huhu~ T.T.. macam yang aku cakap tadi, blog korang bakal dijenganh la..

k la.. aku na out dah ni. dah baca buku addmath.. esok ada exam tipu tipu.. haha~ adeke?? ade ade kan la...

p/s : aku cuma bagi respon yang cepat pada org yg komen je.. yang shout2 ni lambat sikit ye~ maaf...
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

1 ulasan:

syuxer berkata...

hehehe..kita akan selalu komen blog awak kalau kita ada masa gak..InsyaAllah..:)..kita nak dapat follower yang betul2 tepati citarasa follower cam selalu komen dalam blog memangla keje mustahil tapi pasti ada 1 dalam 10 tuh..


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget