PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 27 Mac 2011

MY BABY DAH BERSALIN..

Assalammualaikum!!!!

whoaaaa!!! aku dah jadi DOKTOR SAKIT PUAN weeeeyyyhh!!! tak caya??? tak caya sudah!! kucing.. dia beranak.. depan aku.. weyh... anak dia warna pink.. tapi aku tak tau kenapa.. anak kucing tu.. tak bergerak pun..mak dia jilat2 je anak dia.. tp tak bergerak langsung.. sedih aku tengok..

nenek cakap.. anak dia dah mati.. aku.. hurm.. tunggu je lah sampai esok.. tengok mcam mana.. hurm... aku rasa.. macam tak cukup umo je.. sebab.. kecik gila! dan... macam.. tak ada telinga... sekor je yang keluar... yang lain2 tak keluar pown.. hurm...

tadi sebelum dia nak beranak tu.. dia menjerit jerit kat aku.. ikut je mana aku pergi.. pastu dia jilat2 tang tuttt dia tu.. so. aku rasa dia memang da nak beranak dah.. jadi kelam kabut cari kotak.. nenek pulak.. dia tibai kain batik dia.. haha~ **sayang gak nenek kat kucing aku ye... pastu dah siap2 semua.. aku letak baby dalam kotak.. aku nampak wey.. kepala anak kucing keluar dari tuttt dia.. termengah mengah baby uh nak melahirkan... punyalah aku kelam kabut tak tau nak buat apa.. aku selawat la.. baca al fatihah la.. baca ayat kursi la.. ulang alik je.. haha~

bila dah lahir.. aku tengok.. macam alien je rupa anak dia tu.. **jahat..  pastu baby jilat2 anak dia.. tapi anak dia tak gerak2 pun... aku perati je... sekali sekala baby 'mioww'2 kat aku.. aku macam nampak.. air mata kat mata dia tu.. sedeh gyler... hurm.. pastu aku tgk.. baby macam tersedu sedu.. macam menangis.. **rupa macam anjing mnjelir lidah tu.. tapi baby tak jelir2 r lidah dia.. just mengah2 je.. hurm...
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget