PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 16 Mac 2011

ALLAH.... SAYA KELIRU~

assalammualaikum..



pernah tak.. korang rasa..korang berada dalam sebuah bilik yang besar.. dan kosong? hanya ada diri korang dan sisi dinding?? korang pandang sekeliling.. hanya permandangan yang kusam dan seram.. korang cuba mencari seseorang tapi korang cuma temui diri sendiri? korang berjalan sepanjang bilik tu.. tetapi.. korang tak temui pengakhirannya? sampailah korang lelah.. dan tersungkur dan tak berganjak seolah olah mengharapkan.. pertolongan akan tiba??

hurm.. aku tak tau.. kenapa.. hari ni.. aku rasa kosong sangat..  hati aku.. tak ada pape.. just zero.. aku tak suka perasaan ni.. aku tak suka rasa ni.. aku rasa macam sakit bila perasaan ni wujud.. aku pun tak tau.. macam mana dia boleh wujud dalam diri aku ni.. jiwa aku pun.. aku rasa macam jauh sangat.. sejak akhir2 ni. aku rasa macam.. aku nak kembali kepada sesuatu.. tapi aku tak tau sesuatu itu sebenarnya apa?! sesuatu yang dah jauh dari aku....

 aku harap sangat.. apa yang sedang aku lalui ni.. tak kekal lama.. aku harap sangat.. jiwa aku. kembali tenang dan terisi.. dengan something yang aku sendiri tak tau.. aku rasa.. macam kehilangan.. aku taktau macam mana nak terangkan.. aku tak tau sama ada korang faham ke tak. sedangkan.. aku sendiri tak faham..

pelik?? yezZ!! aku cuba cari penyebabnya.. dan satu yang aku jumpa benar2 menakutkan aku..


betul kE?? betul ke ni maknanya... aku dah kehilangan identiti diri sendiri? aku keliru dengan diri aku sendiri?? dari apa yang aku baca.. dia kata.. setiap remaja akan laluinya. betul kE?? oi korang2 yang pernah jadi remaja.. pls.. tell me.. is it rite? betul ke perasaan kosong ni....




P/S : Kronik gila keadaan aku ni~ BAHAYA!!


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

6 ulasan:

Lizzie Yasmin berkata...

kekeliruan identiti.. biasa kot.. semua orang akan jadi... tanya hati apa hati nak bukan keinginan nafsu nak... Be yourself..tak perlu jadi patung, menurut perintah nafsu or kekwn...

Mutiara Bernilai berkata...

insyaAllah..
moga Allah tunjukkan dear jalan keluar..

maybe Allah sedang emanggil dear utk lebih dkat dgn DIA..

HE miss u!

syg slalu~

GadisGula-gula berkata...

thanks kak lizzie.. kak mutia.. hurm.. betul lah tu.. maybe DIA panggil saya tuk lebih dekat lagi~
thanks ye

padlie berkata...

Saya tak pasti yang saya pernah laluinye ke tak..
cuba isi masa yang ada untuk dekatkan diri dengan Allah dan keluarga.. InsyaAllah kekosongan tu akan terisi..

Entry terbaru padlie: Dilema suami bila isteri.... dan Matahari makin aktif

GadisGula-gula berkata...

ye padlie.. thanks ye~

shahjiehan berkata...

hilang identiti?? truk dah nih..hahaha..

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Gadis Jerman kacukan Melayu yang comel


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget