PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 19 Februari 2011

SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

Assalammualaikum..

BEN ASHAARI

nak jerit kuat2 sikit.. dengar ye.. sapa tak dengar.. dia........... hehehe~ ^.-??
 ok2.. aku nak jerit ni...

AKU SEORANG BLOGGER YANG AKTIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi aku bukan la macam BA ni.. sehari 4-5 kali update.. aku cuma update paling banyak pun dalam 3 kali sehari.. seboleh bolehnya aku akan terus update blog ni setiap hari.. insyaallah kalau tak ada aral...

P/S kucing aku dah ada kutu la.. wuarghhhh!! kena cari frontline spray ni!! kat mana la aku nak pergi ni.. aishhhh!! pet shop pet shop! wait for me! mati lah kau kutu babi! eh3.. silap2.. kutu kucing!
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

gabanMorka berkata...

aku x reti nak update selalu...cis

GadisGula-gula berkata...

hehe~ ala.. cari je apa2 sumber selagi boleh update.. kadang2 tu kalau blank.. tulis je apa yang berlaku apa2 kat ko hari ni~ kan dah kira update~

apisv2 berkata...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

saya-seorang-blogger-yang-aktif


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget