PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 24 Disember 2010

TINGKATKAN PERFORMANCE PC DENGAN................

Tuneup Utilities 2011





What's new in this version: 

Version 10.0.2011.65: 
TuneUp Program Deactivator with TuneUp Programs-on- Demand Technology. 
Tuning Status shows how many optimization actions have already been performed with TuneUp Utilities, and what potential for optimization still remains. 
Turbo Mode that's 10x more powerful: by pressing a button, you get more performance whether you are working, surfing, or gaming. Because the improved Turbo Mode shuts down over 70 applications running in the background


sofware ni, crack jugak! aku dapat dekat laman web yang aku sayang! huhu~ sorry sebab tak boleh bagitau nama laman web tu coz.. aku dah promise dengan kawan yang kenalkan aku dengan laman web ni supaya jangan bagitau orang! maaf!!! 

korang download kalau nak, kat situ ada file read me! ada toturial nak install dia~ aku download sekejap je ni~ taktaulah korang kan.. aku download ni pukul 3 ++ AM.. memang tengah mood mendownload! hehe~ aku taktau kenapa sejak akhir akhir ni.. aku sangat suka mendownload! beratlah PC aku nanti.. kena clear apa yang tak guna nanti! 

LINK DOWNLOAD :


p/s : klik je kat mana korang nak download! 3 link aku bagi tu~ sebelum download, tutup antivirus ye!!!!


2 ulasan:

Helmet Putih berkata...

x bahaya ke kalau tutup antivirus masa download? Kan banyak virus bersembunyi dalam file2 yg kita download?

G3-lina berkata...

@EDDY @ AWANG bende ni kan crack punye~ kalau ta tutup antivirus x menjadilah.. nnty AV tu tapis lak apa yang kita download.. nnty lepas install baru bukak balik AV tu~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget