PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 31 Disember 2010

DEMAM AKHIR TAHUN!!!

Assalammualaikum!!
sempena akhir tahun ni.. aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011~ korang gembira tak sambut tahun baru?? aku?? entah~ biasa je kot~ haha!

wuargghh!! aku tau lah tahun 2010 banyak kenangan 'indah water' tapi jangan lah sampai badan aku ni merajuk sebab taknak masuk tahun baru~ aku kena flu!! wuarghh! sejuk gila!! ni semua gara gara cabaran my dad tu lah! ada ke patut dia cabar aku main ice skatting~ sentuh kasut skate pun aku pernah, inikan nak main??


tapi lepas aku main benda alah tu hari ni, barulah aku tau betapa bodohnya aku sebab pernah perlekehkan game tu~ yela.. aku selalu usha orang main je~ aku cakap besar dalam hati.. cakap benda tu senang je pun.. lari2 je~ haha~ kalau tengok orang jatuh.. aku cakap dalam hati, itu pun boleh jatuh kE??

haa~~ rasakan~ hari ni.. nak dekat sepuluh kali aku jatuh tergolek cat! sejuk~ padan muka aku! haha~ tapi best!! haha~ balik rumah tengok.. dengan lutut lebam.. tangan bengkak. kaki gelecek~ tambah dengan demam lagi.. adess... tak buka kipas pun rasa lagi macam ada orang masukkan ais dalam badan aku!!

aku rasa.. aku dah jatuh cintan sama itu game lah! haha~ nanti.. aku nak kumpul duit belanja... nak beli kasut skate yang cantik punya! takmo lah guna yang dekat kaunter tuh! sakit kaki  aku! huh!! haha~
NAK BELI YANG MACAM NI
TAPI WARNA MERAH~

ATAU YANG NI~
NI PUN CANTIK JUGA KAN?
OI MINAH! BANYAK DUIT KAW
NAK BELI SEMUA NI??
oh yE! aku rasakan.. aku ada jumpa seorang blogger kat situ~ aku tak pasti siapa dia, tapi aku tau.. dia blogger terkenal lah! aku rasa macam pernah usha blog dia n follower dia mencecah hampir 4 ribu! wow!! tapi aku tak pastilah betul ke tidak itu dia~ tapi aku rasa itu dia~ adess~ dia pandang je aku! direct direct lak tu. dengan muka masam macam aku rampas pakwe dia je~ hehe~ aku nak tenung balik pun takut~ so.. jeling jeling lah~ haha~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget