PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 3 Disember 2010

BERGADUH DENGAN THE BIG LOSER!!


bergaduh dengan kawan pasal REUNION! kawan ke?? pale otak dia reunion!! rumah sume boleh kira dekat2~ boleh dikatakan, hampir semua jumper setiap hari! kalau tak setiap hari, setiap minggu pun boleh, pastu kata nak buat reunion?? sakit jiwa gila bergaduh dengan LOSER tuh!!!

to me larh, reunion ni, kalau dah ta jupe bertahun tahun, pastu kehidupan pun dah berubah~ pastu buat perjumpaan balik! tu baru lah reunion! baru syok!! ini, baru 2-3 minggu lepas jupe dah kata nak buat reunion??? itu party namanya! PARTY!! dah lah camtu, bagy tarikh berlambak2.. tak comform pape, dah send msg kat semua!! yang dapat ni, terpinga pinga lah! then, kecoh lah! ada yang dapat pegi, ada yang ta dapat pegi.. ada yang nak tarikh ni, ada yang nak tarikh tu..

 mula2 aku memang lah tak dapat pegi.. sebab hari yang dorang nak buat tu, bufday aku! aku nak sambut dengan family.. bila dah pujuk2 ngan family, dorang kata ok.. so, aku baru cadang nak cakap aku boleh pegi, ada sorang L ni bagy cadangan bangang lagi bodoh tambah mangkuk~! cakap nak pergi 29 pulak!! elok2 aku dapat pujuk dad aku tuh, dah semua melepas!!! dah la aku ni nak keluar rumah pun susah!!

bergaduh dengan big L tuh macam bangang je! maklumlah!!! PANDAI BERTINGKAT TINGKAT!! semua dia ja nak betul!


Churp churp bagy
aku 2 kerja...
just click untuk usha promotion.
yang bawah tu agak menarik!
: )







1 ulasan:

akubiomed berkata...

Salam perkenala. Sabaq Dik Non. Kalau nak best pindah jauh dari jiran tetangga lepas tuh boleh buat re-union lawatan Mak Limah. Jangan mare.


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget