PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 12 November 2010

IMISSYOU..

wei katak.. aku rindu kau.. kadang2, bile aku da rindu sgt, aku singgah fb kau.. aku usha gambar2 kau.. dulu... kita selalu lepak sesama.. inat tak dulu.. kau mesti cari pasal nan aku.. mase aku darjah 4, kau darjah 5, kelas kite sebelah mnyebelah.. kau selalu datang lambat.. pastu, kelam kabut lari masuk kelas.. tp sempat pulak tarik tudung aku.. haha.. dulu memang la aku marah.. tapi sekarang, mana boleh marah.. semua tu jadi bahan untuk dikenang je..

wei katak.. kau nak tau tak.. bile aku start suka kau..mase tu kat block C sekola rendah.. aku nak pegi kedai buku.. n kau dari mana entah.. aku tak tau.. tetibe atika cakap, kau ncem sedangkan masa tu aku n kau tgh perang.. hehe~ malam tu, aku balik umah, aku fikirkan kata2 atiqah.. esok pagi, aku usha kau.. telek je muke kau tu.. aku tak nampak di mana ke-ncem-an yang atiqah cakap..

tiap2 malam, mesti aku fikir.. satu hari tu.. kau tak datang sekolah.. tetibe aku ase mcm tersentap je! sebab.. aku tak dapat telek muke kau.. tah  knp.. aku ase macam tak lengkap pulak hari tu. so, balik tu, terus aku lalu umah kau.. kereta ayah kau tade.. maknenyer, kau tade umah la.. hari tu, aku ase tak sempurna sanad2..
aku rase sedeyh sanad.. haha! tak sangke, budak darjah 4 pown dah gatai.. men minat2 kat laki pulak.. jadi, start hari tu la aku suka kat kau..

satu hari tu aku dapat tau... kau couple nan seseorang.. kau tau tak, ni lah sebab aku selalu lari dari kau.. even kat claz teak pown, aku taknak jadi partner kau.. sebab ape? sebab.... aku takut.. ntahla. aku takut ape pown, aku tak tau.. pastu, aku dengar cite, kau dah putus.. baru lah aku dekat balik ngan kau.. pastu kite jd BFF. bile naik darjah 6, kawan aku pulak sukakan kau.. aku lari lagii.. sebab, aku taknak lukakan hati kawan aku...

lepas tu, sampai sekarang... aku tak tau kenapa, walaupun ramai gyler lah tetamu yang hadir dalam hati aku, dalam hidup aku... kau seorang je yang tak tau jalan keluar... sama ada kau memang nak duk dalam hati aku tu, atau aku yang taknak tunjukkan pintu keluar, aku pown tak tau.. yang pasti... selepas haiqal, masih ada kau.. selepas aiman, masih ada kau.. selepas Q, masih ada kau.. selepas willie, masih ada kau.. malah sekarang... masih ada kau walaupun ada tetamu lain dalam hati aku ni. salah aku ke?

aku taktahu lagi, kenapa aku tak mampu nak lupakan kau.. sedangkan yang lain... aku mampu untuk nyah mereka dari hidup aku.. kecuali Q! sebab perangai dye.. sama nan kau!  kau ni, macam bayang2 aku.. mana aku pergy, mesti ada kau dalam ingatan aku.. nak tau sebab ape?? sebab kau pernah cakap..kau suke tengk langit.. jadi bile aku keluar.. lagit sentiasa ada.. kau pernah cakap.. kau suka naik basikal.. bile aku keluar rumah, mesti ade bebudak naik basikal.. kau pernah cakap, kau suke main bola.. kat depan rumah ibu, ada padang bola.. jadi, bile aku tengok padang tu, aku teringat kat kau. dan.. aku selalu tengok kau pakai baju warne oren.. tiap kali aku makan buah oren kat rumah keduri kawen, aku mesti ingat kau.. tau tak.. aku sebenarnye alah ngan buah oren.. tapi aku makan jugak.... sebab aku rindu kat kau.. aku ni gyle kan?

haha~ blah la... malas na feeling2 lelama.. bertambah rindu.. imissukatak

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget