PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 10 Oktober 2010

my baby, chilot

salam.. pada 7/10/ 10 aku telah MENGAMBIL SEKOR ANAK ANGKAT!! bulunye kembang.. macam kucing luar negara.. tp muka mcm kucing kampung.. papepown, baby ni telah berjaya membuat mama jatuh haty... haha~
anakku ini diberi nama chilot.. tetapi di panggil baby coz manje sgt.. huhu// mlm pertama, test dye tido dalam sangkar.. dye berak malam!!! huhu~ kne tahan lorr.. so.. aku dpt tau tabiat dye mmg berak time mlam.. ohh baby.. jgn harap mama bgy kamu tido kat luar ye.. tdo la dlm cage tuh yea...
aku bengang sgt2... sbb baby ni aktif time mlm... mlm je dye ngiau2 la nak men2 nan aku.. haishhh.. kalo siang, dye tdo.. dye main jugak tp ta se-aktif malam.. hurm.. GERAM!!!
tgk.. dye manje kan?? haha~ suke gesel2kan kepala kat tgn org tau baby ni.. huu... suke2..
selama 3 hari menjaga si comel nieyh.. aku dpt maklumat psal penjagaan dye.. sikit2 la.. tpkan... bile tgk perkhidmatan vet mcm mahal je.. mane aku na cekau duit nieyh. al maklumlah.. budak 15 tahun..
takpe2 baby.. nnty mama belajar pepandai.. mama jadi doktor.. mama rawat baby tau.. haha~ tp.. mama nak jadi doktor bedah mayat.. bukan doktor haiwan.. macam mane ni baby??
CHILOT: "ala.. mama upahla 1 vet khas tuk baby je.. vet tu kne jage baby je.."
uikk?? pndai pulak baby aku menjawab! haha~ aiyokkk~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget