PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 18 September 2010

RAYA KE 3 YG MENYEKSAKAN..

tralalalllaaaa.. hello world!! i 'm back!!!!
perghhh!!! ayat mcm da berpuluh tahun aku pergy.. pdahal baru 9 hari..
tau ta ape yg aku buat selama 9 hari? ape? tak tau.. kowunk nak tau? btoi ke nak tau?
pk msk2.. btoi ke nak tau.. urm.. taknak g tau lah... dadaaaa~

haha.. kidding jep la weii.. tau ta raye taun ni paling TIDAK BEST! y? nak tau knp???

1. mlm raye takde org men mercun mcm selalu.. tak gempak!
2. wet raye dpt sikit jep.. RM 100 ++.. T_T
3. SAYA D SERANG SEJENIS PENYAKIT BAHAYA!!!! sakit perut, cirit birit, pening pale, ase na mati.. mknenyer... SYE KERACUNAN MKNAN!!!) uhh.. sssaaannngggaaattt terseksa... 1 umah kat kampung kene.. kecuali... ibu, ulun n aidil.. urm... sabotaj kowt?? hak2.. mane ade...
4. saje2 taknak rase best.. hehe~

tralalalllaaa....
hurm... nak cite sikit perasaan bertapa malunya seorang nur amalina apabila dye DIPAKSA AMBIL INJECTION KAT PUNGGUNG!!! WUARGGGGHHHH!!! dktr tu pown 1.. aku kata TAKNAK, maknenye TAKNAK LAH!!! AKU TA SUKEEEE.... urm... malu3!.. ta bole lupe... poliklinik kat umah maklang... adoii.. malu.. takmo da pegy sane...

peristiwa kedua...
na tau tak... urm.... dah la kne inject pastu time na amik ubat tu, my dad lak salah amik.. adoi3! dad pegy amik UBAT BABY.. tau ta bertapa terkezutnyer aku bile doktr tu bgy ubat sekali nan tmpatt inject ubat tuh.. yg baby guna sbgai sukatan tuh.. adoi... tp walaupun terkezut aku wat dunno jep.. sampai umah maklang.. aku pown mkn la ubat tuh.. aku tgk ade ubat demam, ubat cirit, nan ubat selesema.. aku ta syak pape la coz aku mmg demam, selesema n sakit perut.. so.. aku pown mkn lah...
JENG JENG JENG!!
Tibe je ubat yg terakhir, aku nak mkn nieyh... skali tergerak hati aku utk tgk sukatan kat botol ubat tuh... tgk punye tgk skali dye tulis RACUN!! wei!!! kali ni aku betoi2 terkezut!!! DR ni na bagy aku mati ke pe??
pastu aku pegy la kat dapo.. gtau mum aku... well.. anak mnje.. ngadu la sket... hek2.. tp malang ta berbau.. mak lang dgr.. mampos.. gamat 1 rumah.. maklang da mcm org kne rasuk dah... mmg siyus!!! takut aku.. aku inat dye mara aku.. upenye.. dye mara DR tu... huishh... kecut beb!!al maklum la.. aku kan anak sedara kesayangan dye.. wah2.. perasan sungguh aku ni... hek2.. pastu, maklang suh parents aku g klinik sane... punyer gamat la dlm kete.. ngan sore fazmi lagy.. atoi..
fazmi kate" MAKTAM, NNTY KITE NGAMUK SAME2! SKE SKI DYE JE BGY UBAT SALAH! MATY ANAK ORG SAPE SUSA? FAZMI GAK" uik?? apasal dye susa??? gilosh kamu fazmi!!  fazmi tu sepupu aku.. same umo nan aku lah! dye anak maklang yg bongsu...

sampai je sane.. tak sempat depa nak ngamuk, baru na intro, ade sowunk kaka ni kate... makcik!! makcik sala amik ubat.. yg makcik amik td tuh ubat anak org lain.. bukan anak makcik..  rupenyer.... name budak tu na dekat same nan name aku daa.. perghh... susa susa...

tau ta harge ubat berapa?? RM 180.00..
well.. cukup utk buat mulut dad tak tutup selama 3 hari... tp ubat tu mujarab... sbb.. aku, wan, abah, ngan sape ntah yg mkn ubat tu akhirnya...... selamat dah dr penyakit bahaya tersebut...

TAMAT

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget