PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 26 September 2010

mereka mewarnai alam persekolahan aku..

pagy tadi, bile bagun je tetibe ade satu perasaan yg menyelinap dalam diri aku ni.. tanpa punca.. tetibe je aku rase sedih.. rupanya perasaan tu kesan mlm td.. mlm tadi.. aku terfikirkan sesuatu.. akukan pmr candidate.. so aku da cdg awal2 aku na masuk asrama.. tp dalam hati aku ni.. aku rasa mcm syg na tinggalkan sekolah lame.. syg na tinggalkan kwn2 aku kat sini.. kenangan2 aku kat sini.. terlalu indah utk aku ucapkan selamat tggal..

aku sbnrnye takut.. takut bila kat sane nnty aku takkan dpt teman sebaik nisa yg faham aku..yg sekepala nan aku.. aku takut takkan dpt teman selembut ekin yg selalu je teman aku bile aku sedih.. evn aku tak bgy tau dye yg aku sedeyh, dye tetap tau aku tgh sedey..  aku takut takkan dpt teman sesabar linda yg selalu je geram kat aku yg ske usik dye.. aku takkan dpt teman segila syamirah yg selalu je wat aku gelak.. kdg2 wat aku nyampah.. tp bile pk 2 kali mende yg aku nyampah tu, still bley wat aku gelak besar.. dan akhir sekali... teman komik aku.. abit... dye slalu lukis2 n wat komik.. so, aku bole lah hilangkan bosan aku ngan bace komik dye.. best...

tapi nnty.. bile aku berjaya masuk asrama... boleh ke aku dpt teman yg memahami, yg menemani, yg sabar, gile n bole menghilangkan bosan mcm dowunk ni?? boleh ke?? hurm... sebenarnye.. kat alam sekolah aku.. bukan mereka je yg mewarnai kehidupan aku.. kumpulan GH yg selalu cari pasal nan aku tu pown turut mencoretkan kenangan dlm perjalanan aku.. tnpa adibah, syuhaira, atin, nadz n suhaila... mesty takde perasaan geram bercampur nyampah.. terutamanya adibah n syu..tnpa dorg.. mesty idup aku bese je.. kdg2 yg pahit itu bole jd manis bile menjadi kenangan..

budak2 laki dalam kelas aku tu pown tak kurang dalam menconteng warna warni dlm hidup aku.. mase form 1 dulu.. bdk2 laki ske 'couplekan' aku n syed.. sbb ape?? sbb.. tulisan aku n dye mcm tulisan arab! buruk! hek2.. tp naik form 2 syed dcouplekan ngan bita sbb... sbb ape ntah.. aku pown ta pasty lah.. hek~  chairul plak.. aku suke tgk rambut dye.. cantik je.. i mean.. cemart jep.. hehe.. i like... time pekse, aku mesty pndang dye.. i mean.. rmbut dye.. charul ni jenis playboy.. bile aku pndg dye dye men kelip2 mate.. ingat aku tergoda uh?? hak2.. gilos kamu... then.. hamizi... badut sarkas yg bijak pndai.. walaupun pngai dye mmg mcm badut, tp dye pndai.. hurm... then.. fitri a.k.a gigi.. hehe... dowg pggil gigi coz gigi depan dye mcm rabbit sikit.. faham2 la ye.. pastu muiz... ha!! rambut muiz pown aku suke... tp sejak akhir2 ni.. rmbut dye dah bertukar menjadi rmbut kuppa.. dye potong rmbut da.. ta cantik dah.. huhu... n so on la..

tau tak... 5 okt nnty aku akan menjalani pmr.. tak lame da.. aku ade perasaan takot sebanyak.. 10 %.. yg lain2 tu aku tak tau la perasaan ape... heee~ doakan aku berjaya ngan cemerlangnye yea.. amin..
k r.. aku away dulu yea. salam.

2 ulasan:

Raimi berkata...

msti leh dpt kwn yg lbih kurg je....cam kwn yg skarang ni...

Gadis~Gula~Gula berkata...

insyaallah amin...


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget