PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 26 Ogos 2010

TAK LAYAK!

sedih ke aku? hampa ke aku? bile S ckp.. dye da ade gf.. mungkin tak.. sekarang aku da tau dah.. knp dye dingin ngan aku.. knp dye da ta cntct aku.. rupanya janji dye palsu.. biarlah..cuma.. aku terkilan sbb aku hampir percaya ngan janji dye.. janji yg dye akan tunggu aku.. ta sampai setahun.. aku cipta ujian utk dye.. dye da mengalah.. barangkali lelah dgn permainan aku.. dye ta layak mengganti tempat seseorang..

lelaki.. bnyk jenis lelaki yg aku jumpa.. yg aku kenal.. dan semuanya hanya 1 bayangan.. tp aku bersyukur sebab aku tahu rupanya mereka bukan org yg d takdirkan.. untuk aku... mungkin org lain.. biarlah.. aku tahu aku cukup tabah utk menhadapi perkara ni sebab.. aku tahu siapa aku.. aku tahu apa mahuku.. aku tahu.. dye tu cuma tempat aku berteduh dulu.. dan aku tahu aku ni cuma seorang pengganti bgynya.. aku tahu.. apa isi hati aku.. dan aku tahu siapa yg sedang tidur d kamar hati ini.. aku tahu siapa... sejak 6 tahun dulu.. sehingga kini.. tiada yg bisa menggerakkan dye dr lenanya.. di sini.. biar la.. aku suka perasaan ni.. perasaan rindu yg aku miliki.. satu2nya lelaki yg bole buat aku jadi pencinta yg setia.. walaupun secara rahsia..
 <--inilah simbol org yg tgh tido 
dalam kamar hati aku tu..                                           
 sampai bila2 dye akan jadi
  froggy charming aku.. hak2

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget