PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 14 Ogos 2010

KAU YG MASIH TETAMU

aku rase... dye tak pernah pown keluar dari sini...
dari dulu lagy.. sejak aku mula2 jemput dye masuk,
smpailah sekarang.. dye tak pernah keluar.. aku
tak pasti lah samada aku yg ta suruh dye keluar
atau... dye yang tanak keluar... aku pown ta pasty..
sebelum ni, aku keliru... bila terlalu ramai tetamu yg
hadir, aku ingat dye sudah pown pergi dr sini.. rupanya
tidak.. aku baru sedar semalam.. yea! semalam
waktu aku tertengok gumbar dye.. waktu tuh, baru aku
sedar, yg aku sgt2 rindukan dye.. rindukan tetamu aku
tuh.. aku ingatkan.. bile 4 tahun berlalu, aku akan lupekan
dye.. aku ingatkan.. bile dye dah pindah.. aku akan hilang
ingatan tentang dye. rupanya tidak.. semua tentang dye
ada d sekeliling aku.. gambar dye.. kegemaran dye.. dan yg
paling penting, kenangan tentang dye.. semuanya! seolah olah
ianya telah d rakam n dimainkan semula.. berulang-ulang...
dan kini baru aku sedar.. yg dye tak pernah keluar dari hati aku..
sekali pown tidak.. yang paling sadis ialah.. bile aku sedar sume ni,
DYE DAH TAKDE DEKAT AKU!!! DYE DAH JAUH!!
~IMY MY FROGGY~
>>dulu.. kita berlatih teakwondo same.. kau jadi partner aku.. hehe.. kite
selalu btekak kan? yg pasti.. kau lah yg selalu cari pasal.. selalu ejek2
aku.. kau selalu ckp aku ni jr ko.. sekarang dengan bangga nya! aku 
menyatakan bahawa... jeng jeng jeng.. AK ADELA SINIOR KO LAH!!!<<


IMISSYOU MY FROG!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget