PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 31 Julai 2010

CINTA ITU...

kadang2 cinta itu bukan seperti yg kita harapkan.. kadang2 cinta itu sgt rumit sehingga bisa melukakan... cinta itu... sebenarnya 1 perasaan suci yg takkan bisa membuat seseorang mnangisinya.. tapi.. kini.. cintalah yg bukan sahaja membuat seseorang menangis tapi ramai...

cinta.. perasaan ini lah yg telah mendidik aku kini utk menjadi lebih kuat dan berhati hati... terima kasih padanya kerana kini aku adalah matahari...matahari ygt d perlukan semua org... aku takkan pergi sehingga tiba masanya.. aku takkan pergi sehingga apa yg aku impikan tercapai..

to my fwen fiqa.. aku tahu kau tgh sdey.. so.. sabar lah.. jgn biarkan cinta kau utk dye terlalu menguasai hidup kau.. tinggal kan sikit cinta utk diri sendiri....

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget