PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 15 Mei 2010

TAHNIAH EZATT...

td.. aku usha myspace seseorang.. myspace ezat.. rindunyer kat die.. rindu sgt kot... sejak dia pindah ritu... hurm.. skunk ni.. aku tgk die da dpt capai cita2 dia kot.. yela.. die kan nak jd pnyanyi sparuh masa.. haha... tp skunk.. bukan stakat pnyanyi, plakon pon die jugak.. walaupun baru peringkat rendah.. tp die sedang mendaki bukan??? hurm... tettibe teringat semua kngan dengan die.. masa training dulu.. masa coach na tangkap gmbar kiterang berdua..  masa gaduh.. masa die tarik tudung aku dulu..waktu tuh darjah 4.. die darjah lima.. kelas sebelah2 je... haha.. masa die ngadu kat aku sakit perut.. bengong.. mmg lah sakit perut.. baru lpas bukak puasa, p training.. spe suh... aku?? aku ta puasa kot waktu tuh.. so.. ta sakit la perut.. kkekekeke.... masa aku tertidur sebelah die dalam kereta.. waktu tuh.. form 1.. die form 2... baru balik dr semenyih... kiterang ade perlawanan.. haha.. aku seronok gile.. dapat pingat emas beb.. die?? ta dpat pape.. geram je die tgk aku.. balik tu.. penat sgt.. smpai aku tidur kat bahu die... pastu bile da sampai umah, mum die gerakkan aku... agaknye aku mamai, aku pgill dad die daddy... gegege.... then.. masa aku p pasar malam.. naik basikal.. terserempak ngan die.. die pgg tgn aku n said... "lina.. jgn naik basikal kat pasar... sesak..." than aku jawab.. "biarlah.. bluekk" dgn selambanye aku blah..  sjak ritu.. die mara nan aku kot.. hehe... urm.. aku ingat agy... aku kne kjar nan anjing depan umah die.. haha.. segalanya kembali berputar...hehe....wah.. aku tak sangka aku akan rindukan die begini.. aku... entah lah.. susahnya utk fahami hati aku.. aku tak faham betul... knp aku sering jatuh cinta pd org yg salah? knp aku tak boleh nak love kat org yg love aku jugak???? salah sapa sebenarnya? knp susah sgt hati aku nak terima cinta? adakah... AMALINA DAN CINTA TAK BOLEH BERSATU?? mungkin kerana amalina dan cinta adalah 2 elemen berbeza.. 2 dunia berbeza.. elemen amalina adalah dendm dan benci.. dan elemen cinta?? kasih sayang... jd.. sbb itulah.. amalina dan cinta adalah elemen berbeza... yang ta boleh bersatu sehinggalah.. akan hadir elemen ketiga.. iaitu... kemaafan.... mungkin lah kot...
apa2 entah aku merepek meraban nieyh??? haha... ezat.. rasa yg dulunya utk kau mungkin pernah terpadam.. tpsekarang rasa itu sedang dilukis semula... oleh perasaan yg penuh kerinduan ini.... ezatt... tahniah.. sbb hampir sampai ke puncak impian kau....

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget