PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 16 Mei 2010

DIA KHAIRUL AMMAR

aku tak pernah tau siapa die.. 1st time jumpe die.. aku ase pelik.. itulah kali pertama n sampai skunk.. aku tak pernah agy jumpe die...  seperti magnet waktu tuh... aku n die asyik usha2 je.. waktu tuh die pkai bju ungu.. kelihatan macho.. eh tak.. cumel je kot.. dengan spec die, die kelihatan sgt comel kot.. gatainyer aku... hek2.. umur die 16.. nma die.. khairul ammar.. adik beradik.. mungkin 3 atau 4..macam mana aku tau?? aku sendiri tak tahu mcm mana aku tau sume tuh.. tak pernah bercakap pown ngan die.. usya2 je.. die usya aku, aku usha die.. hek2... urm.. andai aku boleh jumpe die agy..?? hoho... pelik sungguh ati aku ni.. bole pulak ter-SUKE kan budak yg 1st time jumpe n itulah satu2nyer pertemuan kami... dah lama dah aku jumpe die.. dalam bulan 3 tuh kot.. erm... tak sangka tetibe aku boleh teringat kat die arini... die... sangat comel.. hek3.. WARNING! DANGER!! AMALINA DALAM ZON GATAI.. HEHE..... see you ya khai!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget