PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 26 April 2010

ULAT BULU

runsing, bising, pening!!!!!!!!!!!!!!! ape bendenyer tah yang wat aku pening nie?? dush!!! ase mcm nak sepak seseorang je.. dan orang itu adelah CHAIRUL ANWAR!!!!! tp.. knp die lak yg kne penyepak aku erk? ntah la.. haha.. Chairul.. sowie yr... hehe... aku taktau lah.. ha!!! aku rini dah baik dah nan aidil! boleh lak main badminton kat depan umah aku ni... hehe... nan ibu pown da ta mjok suda.. mne tahan oii!!! spe ta sayang ibu!!!! hekhek... uhhhh!!!! aku nak sangat ctahun ni cepat berlalu... supaya............. supaya ape erk? ha!~!!! supaya aku dapat msuk sbp secepat mungki.. amin3!!
hurm... ape agy??? fikir sat... wuarghhhhh tangan aku gatai2.... kne ulat bulu... mnelah aku nak tau ulat tu ulat bulu.. comei sangat.. bulu die pown cntik giler.. menggoda tanganku untuk memegangnya... skunk terimalah padahnya!! padan muke to me!! hek hek... gatainyer... tp ulat bulu tuh sangat cntik... aku ase mcm nak bela je... boleh tak?? huhuhu... ade aku letak binatang tuh kat hutan nenek aku kat laman depan umah tuh.. tah2 ilang dah kot.... cantiknyer...................
MACAM NILAH RUPA ULAT TUH... TP WARNA DIE WARNA IJAU BURNG SERINDIK...
CANTIKNYER.........................

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget