PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 4 April 2010

BANYAK PERKARA YG AKU KELIRU....

Rasa nya dah lama aku ta taip pape.. erm.... spanjang aku mnyepi ni.. bnyk sgt perkara yang merunsingkan aku.. tentang PMR.. kdg2 tertnya sendiri.. AKU DAH SEDIA KE BELUM? bukan aku seorang je yang tanya.. ramai.. tp jawapannya?? biarlah rahsia.. aku keliru sebenarnya...
perkara kedua.... CINTA? do i need love at all??? i dont think so lah.... uhhh!! am i?? arghhhhhh!! keliru lagi... sebenarnya... ade seorang laki yg dah hadir dalam hidup aku.. yang sudi beri love kat aku.. tp entah la.. aku... aku tak dapat nak syg dia.. aku tak boleh sebenarnya... nama dia safuwan.. pggil wa... haha.. die ni.. baik.. selalu tolong aku.. terutama pasal pc ni.. ak bnyk hutang budi kat dia.. tp knp... aku tak boleh nak beri rasa yg dia mahukan?? dia kata dia sanggup tunggu.. btul ke? aku tak pasti lagi.. aku keliru lagi... mungkin aku akan dapat jawapan bila aku kehilangan dia nnti.. ( selalnya begitu...) kemudian.. pasal vie pulak.. dia pown sama macam wa.. tp aku ta rasa aku rapat dengan dia seperti aku rapat dengan wa.. perkara ke 3.. kawan2 aku... entah kenapa.. aku rasa ade sesuatu yang ta kena dalam hubungan kami semua... aku.. nisa.. bita.. ekin.. syam n linda... semuanya seperti bukan yg aku harapkan.. aku rasa.. aku perlu baiki keadaan ni.. tp... perlu ke sebenarnya?? keliru lagi... hehe... aku rasa perlu kot.. aku sygkan kawan2 aku.. aku syg kan hubungan ni.. aku taknak.. satu hari nnti.. kami bukan lagi kami yg sekarang.... AKU... RINDU ZAMAN SILAMKU... RINDU SANGAT...

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget