PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 16 Mac 2010

MINGGU CUTI.. -yg ta best

uh!! lama dah kot aku ta writing kat sini.. urm.. minggu ni aku cuti seminggu.. ari jumaat lepas.. aku n family p N9.. sje lepak2 kat sne 3 hari 2 malam.. sangat................................TIDAK BEST!
benci2!! haha.. erm... sempat juga aku daki bukit yg ta berapa nak tinggi tuh.. bosan2!! aku tak dpt mndi sungai pown.. ye r.. ramai sgt org.. sbenarnyer boleh je kalo aku nak terjun sekali.. tp.. MALU arh.. ramai giler laki.. huhu.. cuti seminggu ni.. aku kne siapkan nota geo.. n kerja bm.. itu pown kalo aku nak dpt 20% utk ujian hari tu.. grrr.. karangan aku da siap. ringkasan je blom agy.. takpe2.. mlm ni aku buat.. insyaallah.. erm... tu je kot yg aku nak cite... arh!! aku benci pompuan tuh.. pndg aku macam mengharapkan tamparan aku je.. ish!!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget