PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 22 Februari 2010

HARI SUPERB PELIK


HARI SUPERB PELIK! paham2 je lah maksudnyer ye.. actually aku na ckp.. HARI SUPERB MALANG... tp mcam tak besT je.. so, aku tuka la.. takpe..bak kata cikgu aku drjah 6 dlu..  skali skala.. 2 kali 2 kala... kalo 3 kali?? berkala kala.. hehe.. urm... pagi td.. bapak lmbat aku bgun.. pukul 7?? fuh! 7:20 da msuk skola.. hehe.. mandi pown mndi kerbau la jwbnyer.. yg psti aku gosok gigi! Tp cara beruk la.. hehe..
td.. mse tunggu dad aku amik dr skola.. mizi tnye kat aku..
" aku ni hodoh ke??" bapak straight foward soalan die.. nasib baik nisa n linda ta dgr.. fuhh! mmg na meletop mata aku.. aku pown jwb la ngan gantle woman nyer.. "tak.. mnede.. bese je.." n dgn slumber badak die angguk.. ceh! budak mizi ni mmg selalu mnimbulkan soalan kat akal aku yg cerdik lagi pndainyer ini.. "die suke aku ke?" kekekekekeke.. lagi tak boleh blah soalan ni.. macam perah-santan je.. jauh panggang dr asap.. asap? aku ni mmg perosak bahasa la.. hehe.. tp.. betul pe..mkne jauh pnggang dr asap adalah.. aku bakar jauh sangat.. nnty apa yg aku bakar tu.. tak masak2.. berjanggut tunggu.. tah ape tah yg aku merepek meraban ni.. uhh!! aku suda ta betol.. tolong!! teppei koike!!! tolong!!!.. hehehe.. aku dah tangkap cintan sama TEPPEI KOIKE..


peribahasa hari ini adalah... JAUH PANGGANG DR ASAP... hehe

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget