PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 25 Februari 2010

GAPAI BINTANG

BFF... macam dah takde istilah tu lagi antara kami.. ntah knp.. aku ase.. macam.. mereka semakin jauh dr aku.. atau... AKU SEMAKIN JAUH DR MEREKA?? arghh!! aku rindukan memori dulu.. andainya aku bila mengawal waktu.... yeah! maybe its my fault.. mungkin aku yg menjauhi mereka... dan kini.. aku tersangat rindukan kehadiran mereka seperti Dahulu.. kami boleh rehat bersama.. pergi mana2 bersama.. ntahlah... mungkin aku patut biar waktu yg mnentukan semua ini.. mungkin aku patut biarkan ia berjalan seiring dgn waktu yg makin kejam.. dan kelam.. dulu.. kami berjanji utk mnggapai bintang bersama..  tp kini.. knp aku rasa seolah hanya aku.. hanya aku yg gigih mncapai bintang itu.. sendirian... BFF... walau serapat mana pun kita dulu... semuanya hanya kngn.. kngn yg tak dpt aku jual atau aku beli.. kngn yg akan aku rindui sepanjang aku masih bersahabat dgn mereka.. seandainya aku masih bersama mereka.. aku bersyukur.. dan seandainya aku jauh tersasar dr lndasan mereka.. aku juga bersyukur krn.. ada hikmah yg perlu aku bongkarkan...

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget